GLAD PÅSK

Hallo! mitt internet har varit lite konstigt så det har inte blivit några inlägg på senaste, men nu är det igång igen
men när det gått såhär lång tid så har jag redan hunnit packa upp sakerna jag handlade i Ullared, så dom får jag visa när jag har mer tid.


GLAD PÅSK

ja, det är ju påsk idag, så min lillebror kom ner och väckte mig så letade vi efter påskäggen tillsammans.
Han tror ju på ''påskharen'' vilket jag inte gör men det är kul att spela lite teater.
Så idag ska vi till mormor och morfar och på kvällen får vi lite gäster. :)
så nu ska jag fixa mig iordning, kram!

Kommentarer
Postat av: Linsan!<3

Naww vad gullig Markus är, :) <3

Saknar han William lika mycket längre eller? haha xD <3 Krammmm <33

2009-04-12 @ 10:02:28
URL: http://tennisqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0