Skooolan idag

Typ lärarna pratade massa, jobbigt för vi var från 7-9 alla utomhus..
aja, sedan gick vi typ igenom schemat och regler.
Vi fick lite böcker och våra skååp :D
Jag fick läängst upp, :/ får typ stå på tå.. menmen... bättre än längst ner iaf! :D
nä, nu måste jag sluta skriva om skolan och skriva litte bättre saker...

Passar på att skriva saker som bara inte kommer hända.

Kenza börjar hata tokio hotel
 
Blondinbella, (numera brunettbella) slutar skriva om vilka nya vaser och kuddar hon köpt och börjar bete sig som en riktig 18 åring!

Jag slutar läsa bloggar.

Kissie slutar att vara blond och bestämmer sig för att bli möörk hårig.
---------------------------------------------------------------------------
detta kommer nog aldrig hända. iallafall inte i min värld...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0