20 januari

Heej svejjs ;) Idag fick vi sluta skolan nästan 2 timmar tidigare för att våran bild lärare var sjuk.. (krya på dig!)
Men iafall, vi hade syslöjd sista lektionen jag håller på att så ett överkast som det står mathilda på till min kudde.
 
Nu sitter jag framför tv och kollar på konståknings EM som börjat idag. =)
Hoppas alla har haft en fin dag. bloggar nog mera ikväll.

Om ni blir medlemmar på http://www.gratismode.se/?c=33104
så kan man få hem gratis presentkort m.m
man samlar poäng genom att värva andra medlemmer och besöka sidor.
helt gratis.
ifall ni klickar på länken jag la in och gör er medlemmar så har jag "värvat" dig!

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Skönt att sluta tidigare! :)

2009-01-20 @ 14:26:34
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: William

Inget om att jag aker bort? :(

2009-01-22 @ 05:03:33
Postat av: AdolfssonxD

Hejj<3

Dt var skiit skönt att sluta tidigare..!

Puss,Puss..:):)

2009-01-27 @ 20:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0