bråttom

God morgon, jag har jätte bråttom till skolan nu men jag hinner slänga in

ett snabbt inlägg.

Efter skolan kommer Nikolina (nikolajsan.blogg.se)

Just det igår var vi och kolla på nya skridskor till mig.

Hittade ett par jätte bra.

Idag ska jag ha idrott första lektionen i skolan.

Sedan vet jag inte vilka lektioner. Haha men vi slutar 10 i två i alla fall.

Jag är bara så himla trött för jag hade träning till 10 igår kväll.

Men nu måste jag verkligen göra mig iordning ses sedan.

GE MIIG ! denna fina klänning.


Kommentarer
Postat av: Luvan_

Jättesöt dress!

Och snygg blogg, hur gör due?? xD

2009-01-26 @ 14:20:07
URL: http://luvanslya.blogspot.com
Postat av: William

Snygg dess honey ;)

2009-01-26 @ 14:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0