Min dag!

Godmorgon. :)

jag drömde att jag åkte vattenskoter på en brygga som hette happy meal.
sedan vaknade jag av att mamma, pappa och bror sjöng (ja må hon leva jag må hon leva...)
Jag fick en hello kitty nessesär med smink i.
och en jätte fin vit munktröja.
jag fick en läger vecka med konståkningen i lysekil.
och en jätte fin sänglampa från ikea. :)
och ett bankomat kort men det kommer på posten om 3 dagar.
en perfekt morgon! :D

Börjar skolan 08.20 med idrott.. ska läsa lite på www.designadinblogg.se litegrann nu
och kanske till och med ändra min design.

jag bloggar mera sedan. :D

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅh grattis på födelsedagen vännen!! save some cake for me.. please =P

2009-01-19 @ 20:06:11
URL: http://sssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0