Maja

Godmorgon,

Jag hade en jätte mysig dag med maja igår. Skulle först ta bussen till henne men så kom ju såklart inte bussen. så jag fick cykla hela vägen. !

Men Maja mötte mig på vägen med lilla tingeling så jag blev genast gladare.
Vi satte Ting i cykelkorgen och promenerade tillbaka.
Vi satte oss vid datorn en stund sedan tog vi en promenad med Majas 2 små hundar.
Vi gick till godisaffären och handlade massa gott som vi kunde äta till körslaget.
Sedan åt vi middag.

Tyvärr behövde jag åka hem tidigare än jag trodde men vi ska träffas idag igen.
ska se när bussarna går den här gången så ska jag skälla ut dom! haha.. skoja bara..

bloggar mera senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0