Inget planerat :/

Kom just hem ifrån skolan, någon mer än jag som fått äcklig skolmat (igen!?)
kan iallafall inte gå hungrig, så jag Lina och Mikaela gick på rasten till affären, handlade en
pizza och gick hem och åt den.

igår hade vi klubbmästerskap i konståkningen, sista tävlingen på året.
Jag slutade på en andra plats med Elin framför mig.
Senare på kvällen åkte vi och kollade på showtävlingen där mindre åkare ifrån våran klubb kom på 1.a plats GRATTIS! det var verkligen kul!

Tyvärr har pappa kameran på jobbet så bilder kommer sedan.
Nu när konståkningen har uppehåll i hela två veckor har jag för nästan första gången ingenting planerat.
så jag får se vad jag hittar på.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: lollo<3

Vi kan la göra ngt på onsdag när vi slutar 12 några tjejer det skulle vara kul eller?<33

2009-03-30 @ 14:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0