Rihanna

Hallo, Kom nyss hem ifrån skolan.

Har inte varit någon spec. jobbig skoldag.
Så nu ska jag slänga i mig lite mat sedan ska jag gå och träna.



sedan Läste jag detta på Mtv´s hemsida.

Rihanna och Brown håller i hemlighet
på att spela in en duett
- en cover av "Love Hurts" kanske?


Tanken om en duett föddes när producenten
Polow Da Don övertalade Chris Brown och Rihanna att gå
in i studion och spela in en kärlekssång, han menade att det var perfekt
timing för paret, när de båda var så översköljda med känslor för varandra.

Paret accepterade och
smet in för några "sena kvällar" i studion.

Källor berättade för en amerikansk nyhetskälla
att låten till en början skrevs för Rihanna, men att hennes
producent fick andra planer efter misshandeln, låten handlar ironiskt nog
om hur man överkommer jobbiga problem som ett par.



Sedan klippte jag ihop denna bilden är det bara jag som tycker att  vanessa och rihanna är lika?




Kommentarer
Postat av: modell bloggaren!

men vilken fin blogg du har ;D faktist! http://vendelaSpace.devote.se

2009-03-22 @ 14:17:10
Postat av: William

Du vet att Chris brown har misshandlat Rihanna? :O

2009-03-25 @ 15:24:33
URL: http://williamhuynhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0