Morgonhumör?

Vaknade precis, har tagit på mig mina kläder, så skulle jag våffla mitt hår också så när våffeltongen var tillräckligt varm ser jag att det är platttongen jag hade satt i..
Orkaa!
Nu måste jag vänta tills den blir kall innan jag kan sätta i den riktiga våffeltongen..
ajaa, morgonen är man väl alltid lite extra sur och stressad på. Men det löser sig säkert, hinner den inte bli varm så får jag kasta upp håret i en tofs.

Idag i skolan är det 3-kamp sexor sjuor åttor och nior, haha 6B kommer äga skiten ur alla andra. ;D

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linnea:D

haha det va ju mer vi som spöa skiten ur er xD hihi

2009-05-20 @ 14:28:30
Postat av: rasmus

vilka kom sist och vilka kom tvåa<3

2009-05-22 @ 09:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0