Skolavslutnings skor

skolavsluningen är ju så nära, vi har till och med börjat att räkna ner på tavlan hur många dagar det är kvar.
Klänningen handlade jag ju får ca. 2 veckor sedan men har inte visat den på bloggen ännu.
Inte för att jag ska visa den nu, men kanske en annan gång.
Nu ska jag iallafall visa några skor jag tycker är fina som man kan ha till en vit klänning.

Skorna är tagna ifrån Ellos och DinSko.
De paret jag ringat in med rött, tycker jag är snyggast. (kanske ska handla något liknande.)
Som finns på http://www.ellos.se/.
Har ni några tips? vad ska ni ha för skor?

Kram!


kontakt; [email protected]
Follow Mathilda (L'
 

Kommentarer
Postat av: nikolina <3

Jag tycker dom tredje på översta raden! :D grymt fina! (L)

2009-05-18 @ 21:15:02
Postat av: Emma :)

Dom längst tll höger har jag funderat på att köpa fast svarta :P

2009-05-19 @ 19:24:55
Postat av: Ellinor

Söta skor :)

2009-05-20 @ 13:10:25
URL: http://helloelmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0